Dacă ne luăm după statisticile despre cancerul mamar, nu e nicio mirare că, chiar şi menţionarea bolii le bagă în sperieţi pe femei.
La urma urmei, Institutul Naţional de Cancer (NCI) susţine despre cca. 210.000 de americani, în majoritate femei, că vor fi diagnosticaţi cu cancer mamar anul acesta, şi cca. 40.000 vor muri de această boală.
Deşi rareori tratat în detaliu de mass-media, avem totuşi mai multe motive să ne bucurăm, şi anume de existenţa metodelor specifice de a opri cancerul mamar, chiar înainte de dezvoltarea acestuia.
De exemplu, un volum crescând de colecţie de date care arată că legumele din familia cruciferelor precum broccoli combat cancerul mamar, şase studii demonstrând că, şi un măr consumat zilnic poate reduce riscul apariţiei acestei boli. Acum însă dorim să prezentăm o altă substanţă naturală, care ţine cancerul departe – cercetătorii au descoperit că uleiul de peşte poate reduce cu aproximativ o treime şansa ca o femeie să se îmbolnăvească de această formă a cancerului.
Cum îşi face efectul uleiul de peşte în prevenirea cancerului mamar
Echipa de cercetare de la Centrul de Cercetări a Cancerului Fred Hutchinson în Seattle, Washington a condus un nou studiu, recent publicat în Epidemologia Cancerului, Markeri Biologici & Prevenţie, jurnalul Asociaţiei Americane pentru Cercetările Anti-cancer. Ei au investigat 35.015 de femei aflate în perioada post-menopauzală, cu vârsta între 50 şi 76 de ani, fără antecedente de cancer mamar, care au participat la studiul de cohortă Vitamine şi Stil de viaţă (intitulat VITAL).
Femeilor li s-a cerut să completeze un chestionar de 24 de pagini despre suplimentele alimentare pe care le consumă, în afara vitaminelor şi/sau substanţelor minerale.
După 6 ani de observaţii, 880 dintre aceste femei au fost diagnosticate cu cancer mamar. Totuşi, la acele femei care au raportat consumarea regulată a suplimentelor cu ulei de peşte, cu un nivel înalt de acizi graşi de tip omega-3 EPA şi DHA, s-a găsit că riscul apariţiei carcinomului invaziv ductal, forma cea mai comună a cancerului mamar, a scăzut cu 32%.
Consumarea altor suplimente speciale, precum extractele de cohosh negru şi planta dong quai, care sunt utilizate deseori de către femei pentru alinarea simptomelor menopauzale, nu a fost asociată cu creşterea sau scăderea riscului de cancer mamar.
Aşa cum NaturalNews a raportat în prealabil, s-a descoperit că uleiul de peşte are o mulţime de proprietăţi remarcabile asupra menţinerii sănătăţii. De exemplu, studiul publicat în Jurnalul European al Inimii (European Heart Journal) a concluzionat că, peştele gras şi acizii graşi marini de tip omega 3 din uleiul de peşte consumaţi, protejează bărbaţii de afecţiunile inimii. Uleiul de peşte s-a dovedit a fi de mare ajutor şi în prevenirea bolilor mintale.
Sursă: www.naturalnews.com
Căutati un produs anume?
Probleme de sănătate?
Alte produse




