Vitaking Romania - Magazin online de vitamine, produse naturiste si biocosmetice

Coşul tău este gol.

  
A+ R A-

Acizii graşi omega-3 protejează inima

Email Imprimare PDF

PesteDacă doriti să reduceti riscul bolilor de inimă, atunci este recomandat să aplicati un regim alimentar pe bază de peşte, precum cea din Japonia.

Potrivit noilor cercetări, alimentaţia de-a lungul vieţii constituită din peşti îi apără pe japonezi împotriva îngroşării arterelor.

Studiul sugerează că protectia provine din acizii graşi omega-3, prezenţi in uleiul de peşte. Cercetătorii au descoperit că barbaţii japonezi care trăiesc în Japonia au de trei ori mai mulţi acizi omega-3 decât semenii lor din america. "Rata mortalităţii datorată bolilor de inimă din Japonia a fost întotdeauna uimitor de mica", spune Akira Sekikawa, asistent in epidemiologie la Universitatea Pittsburgh si asociat la Universitatea Shiga de Stiinta Medicala din Otsu, Japonia. Până acum nu se ştia dacă rezistenţa bărbaţilor japonezi provine din alimentaţie sau dintr-o bază genetică puternică. Pentru a afla răspunsul, au fost selecţionaţi 868 de bărbaţi japonezi, americani si japonezi care trăiesc în America, cu vârste cuprinse intre 40 si 49 de ani care au fost supuşi unor examinări fizice, analize de sânge şi chestionare despre modul de viaţă.

Japonezii manâncă în medie aproximativ 85 de grame de peşte zilnic, în timp ce americanii mănâncă peşte poate de două ori pe săptămâna. Studiile arată ca japonezii consuma 1,3 grame de acizi graşi omega-3 pe zi, iar americanii doar 0,2 grame.

Astfel, bărbaţii japonezi prezintă un nivel semnificativ mai mic de colesterol comparativ cu bărbaţii americani, in ciuda ratelor similare ale numărului de diabetici şi a unei rate mai mari a fumatului.

Sursa: Sciencedaily.com{linkr:related;keywords:omega;limit:5;title:Articole asociate}

Cuvinte cheie:

Oferta noastră

Suport

Autentificare

Creare cont

*
*
*
*
*

* Câmp obligatoriu