Anumiţi compuşi ai fructelor bace îmbunătăţes

News image

Procesul de îmbătrânire este însoţit de o diminuare permanentă a abilităţii creierului de a se proteja împotriva stresului oxi...

Citeşte tot

Zincul ajută la prevenirea pneumoniei la vârs

News image

Un nou studiu publicat în jurnalul American Journal of Clinical Nutriniotion, susţine că zincul joacă un rol foarte important în menţinere...

Citeşte tot

Produse noi

Vitamina K2 din natto 60caps.
Vitamina K2 din natto 60caps.
70.70 RON
Vitamina C 1000 mg cu măcese - 30 comprimate
Vitamina C 1000 mg cu măcese - 30  comprimate
14.60 RON
Multivitamina lichid strong 30 capsule
Multivitamina lichid strong 30 capsule
33.00 RON
Pachet cu doze zilnice Multiplus cu Lecitina si Omega - 30
Pachet cu doze zilnice Multiplus cu Lecitina si Omega - 30
101.60 RON
Pachet cu doze zilnice Senior cu Ginko Biloba - 30 portii
Pachet cu doze zilnice Senior cu Ginko Biloba - 30 portii
110.50 RON
Vitamina B1 100 mg 60 capsule
Vitamina B1 100 mg 60 capsule
18.00 RON

Cercetătorii au demonstrat că radiaţiile provoacă cancer mamar

News image

La acele fete care se prezintă anual la control mamografic – examen radiologic al sânilor – probabilitatea contactării cancerului mamar este mai mare decât la acelea care nu participă – reiese dintr-un articol scris de colaboratorii Centrului Memorial de Cancer Sloan-Kettering din New York. Articolul a apărut recent în revista Annals of Internal Medicine (Arhivele de Medicină Internă). Cităm din articol: „În cazul femeilor tratate î...

Citeşte tot

Beneficii versus daune la tratamentul de completare cu calciu?

News image

Un nou studiu susţine că, tratamentul regular de completare cu calciu sporeşte riscul infarctului cardiac. Studiul publicat recent în Jurnalul Medical Britanic (British Medical Journal) a arătat clar că, consumatorii capsulelor de calciu sunt mai des afectaţi de bolile cardiovasculare, decât de fracturile colului femural, iniţial capsulele servind tocmai pentru evitarea acestor fracturi. Preparatele de calciu sunt consumate în primul rând de persoanele mai &ici...

Citeşte tot

Cum se simte inima dvs.?

News image

Consumarea alimentelor bogate în cupru are un efect benefic asupra funcţionării inimii - susţine un studiu comun publicat de către Centrul Medical al Universităţii Louisville şi Institutul de Cercetări de Nutriţia Umană USDA. Cercetarea efectuată pe şoareci a arătat că, un adaos de cupru la alimentaţia acestora reduce solicitarea inimii, împiedicând astfel mărirea acesteia. Însă administrarea cuprului într-o cantitate mai mică duce la creşterea colesterol...

Citeşte tot

Uleiul de peşte reduce riscul cancerului mamar

News image

Dacă ne luăm după statisticile despre cancerul mamar, nu e nicio mirare că, chiar şi menţionarea bolii le bagă în sperieţi pe femei. La urma urmei, Institutul Naţional de Cancer (NCI) susţine despre cca. 210.000 de americani, în majoritate femei, că vor fi diagnosticaţi cu cancer mamar anul acesta, şi cca. 40.000 vor muri de această boală. Deşi rareori tratat în detaliu de mass-media, avem totuşi mai multe motive să ne bucurăm, şi anume de existenţa metodelor speci...

Citeşte tot

Vitamina C contra pericolelor insolaţiei

News image

Dvs. cum vă protejaţi împotriva razelor solare puternice pe timp de vară? În timpul vacanţei sau când staţi la plajă cu siguranţă aveţi la dvs. un flacon de protecţie solară. Dar v-aţi gândit să vă protejaţi şi ochii? În bătaia razelor dogoritoare ale soarelui – de care am avut parte în ultimele câteva săptămâni – atunci purtarea ochelarilor de soare nu mai este de ajuns. Radiaţiile ultraviolete deteriorează sănătatea ochilor...

Citeşte tot

Vitamina K2 - cheia sănătăţii oaselor

News image

Osul este un ţesut viu. În principiu se compune dintr-un exterior dur şi un interior spongios, moale. Este atât de viu, încât scheletul uman îşi reînnoieşte celulele complet, aproximativ la fiecare 7 ani. În urma acestui proces, cresc noi celule şi ţesuturi, iar cele vechi se descompun. Acest proces este controlat de doi componenţi: celulele osteoblastice, care stau la baza structurii celulelor, sau celulele - cunoscute în limbajul medi...

Citeşte tot
  • Vitamina D îmbunătăţeşte memoria şi funcţia cognitivă la persoanele în vârstă

    Deficienţa de vitamina D a fost deja asociată în mai multe studii cu depresia. Acum, se pare că deficienţa de această substanţă nutritivă crucială, ar putea contribui la privarea creierului de capacitatea sa de a procesa informaţii în mod corect şi clar. Definită ca abilitatea unei persoane de a procesa gânduri, funcţia cognitivă include memoria şi abilitatea de a însuşi n

  • Detoxifiere la nivel înalt cu microalge

    Vă simţiţi deseori obosit, extenuat fără nicun motiv special? Dacă organismul dvs. a acumulat metale grele în decursul anilor, atunci după o vreme acestea vor cauza cu siguranţă oboseală şi vor provoca diferite boli. Este un fapt cunoscut că, metalele grele depozitate provoacă efecte înspăimântătoare în organism, alături de boala Alzheimer şi alte boli fatale. Practic,

  • Profesorul, care a falsificat rezultatele cercetărilor companiei farmaceutice Pfizer, condamnat la 6 luni de închisoare

    Profesorul anestezist a primit această pedeapsă pentru falsificarea rezultatelor cercetărilor farmaceutice timp de 12 ani. Scott S. Reuben s-a declarat vinovat de fraudă în domeniul îngrijirilor medicale, după ce s-a dovedit că din însărcinarea companiilor farmaceutice a falsificat datele cercetărilor, pentru a pune într-o lumină bună produsele companiei. Curtea de justiţi

  • Vitamina B3 mai eficientă decât medicamentele pentru reducerea colesterolului

    Rezultatele unui studiu recent publicat a şocat nu doar specialiştii din domeniu, ci şi companiile farmaceutice. Căci s-a constatat clar că vitamina B3, mult mai ieftină dealtfel, este mai eficientă în înlăturarea problemelor de colesterol, decât medicamentele populare recomandate în acest sens. Mai mult, studiul a dezvăluit şi faptul că, în timp ce s-au redus plăcile de aterom depuse pe pereţi

  • Stevie

     Ce este Stevia? Stevia este o plantă medicinală originară din America de Sud, cu un gust dulce natural. Extractele plantei (praf, sirop, tablete) precum şi frunzele uscate de ceai se utilizează ca îndulcitor în toate regiunile lumii (extractele sunt de 30-250 de ori mai dulci decât zahărul din trestie) fiind recomandate şi pentru tratarea bolilor de stomac. În ţă

  • Cantitatea suficientă de acid gras DHA poate mări coeficientul de inteligenţă al copiilor

    Dacă vreţi să creşteţi un copil sau un nepot isteţ, asiguraţi-vă că primeşte din belşug substanţe nutritive necesare creierului. Dezvoltarea creierului copilului depinde în mare măsură de consumarea din belşug a câtorva dintre substanţele nutritive indispensabile organismului. Acei copii, care nu primesc aceste substanţe în cantităţi suficiente vor dispune de o capacitate mintal